A Same Explorer 85 hátsó 3 pont rudazatának zsírozása.

Ahogy más modelleknél is, úgy a Same Explorer 3 esetében is szükséges az időközönkénti karbantartás az üzemszerű működés fenntartásához.

A Same minden 50 üzemóra után az alábbi műveleteket írja elő:

A sebességváltó olajszintjének ellenőrzése

A hátsó híd zsírozása

Elülső kerékagycsapágyak (2WD) ellenőrzése

Az elülső híd zsírozása (4WD)

A kuplung- és fékolajtartály feltöltöttségének ellenőrzése

Az akkumulátor ellenőrzése

A hátsó 3 pont rudazat zsírozása

Kerekek és gumiabroncsok ellenőrzése

Az alábbi rajzokon megnézheti, hogyan kell elvégezni a négykerék-hajtású Same Explorer 3-on a hátsó 3 pont rudazat zsírozását

Fontos:

A 3 pont emelőszerkezet felső összekötője hosszának beszabályozásánál ügyeljen arra, hogy az ne váljon szét, és biztosítsa, hogy a feszítőcsavar menetes végén elegendő hossz legyen becsavarva a feszítőcsavar házába, hogy az munka közben ellenálljon az alkalmazott vonóerőnek.

Amint a karbantartási táblázatban látható, a két emelőegységet összekötő rudakat (1) zsírozni kell, oldalanként egyet.

Préseljen be zsírt a zsírzógombokon keresztül zsírzópisztollyal.

Amint a karbantartási táblázatban látható, az oldalstabilizátorok két összekötő rúdját (2) zsírozni kell, oldalanként egyet.



Préseljen be zsírt a zsírzógombokon keresztül zsírzópisztollyal.

A Same által javasolt karbantartási intervallumok normál üzemi körülményekre vonatkoznak.

Ha a Same traktor rendkívül nagy terhelést jelentő munkát végez, vagy ha poros környezetben használják, akkor az ütemezett karbantartás gyakoriságát meg kell növelni.

Szigorúan tartsa be a javasolt karbantartási intervallumukat, és csak a javasolt Same alkatrészeket, kenőanyagokat és folyadékokat használja a Same gépekhez.

Ha alkatrészt keres Same gépéhez, akkor a Lucrus Hungária Kft. az Ön partrnere. Keressen minket bizalommal! A Same elemek mellett nálunk mindent megtalál, ami Lamborghini, Hürlimann, Deutz-Fahr traktorokhoz szükséges.