Same, Hürlimann, Lamborghini, Deutz-Fahr, Fendt

Tel.: +36-30-382-6192
+36-30-913-5992

Lucrus Hungária KFT.

Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya

2015. október 30.

Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfi termékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciójában – jelentette be Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese a budapesti Nagyvásárcsarnokban tartott sajtótájékoztatón Budapesten. Számos almatermesztő használ Lamborghini, Hürlimann, Fendt, Deutz-Fahr vagy Same traktort.

Az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a céljuk, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak. Az akció során a vásárlókat közvetlenül, rendhagyó kóstoltatásokkal is “megszólítják majd”, így csütörtöktől a fővárosi tömegközlekedési eszközökön, megállókban lepték meg a munkába igyekvőket almával .

A fogyasztói kosár akcióban szereplő termékek – alma, baromfi termékek, libamáj, hal – mindegyikében az európai átlagnál kevesebbet fogyasztanak a magyarok. A kampány decemberben a tokaji aszú, mint az ünnepek bora népszerűsítésével zárul. E magyar termékek előállításánál is számos esetben segítenek a traktorok, Same, Lamborghini, Hürlimann, Fendt vagy Deutz-Fahr gépek.

Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára kiemelte: idén a tavalyi 900 ezer tonnás rekordtermésnél kevesebb, 500 ezer tonna termett az országban, a kései érésű fajták szürete még tart. Ami megtermett az kiváló minőségű. A magyar termék egyenlő a minőséggel, ezt kell a fogyasztókban tudatosítani – húzta alá. Helyi termékek évében azt is fontosnak nevezte, hogy a hazai termékek vásárlásával a munkahelyek megtartását segítik a fogyasztók.

A baromfi ágazatnak az orosz embargó sok kárt okozott, ennek ellenére a vágott baromfi exportja csaknem 20 százalékos növekedést mutat, képes kivédeni a válságot. A magyar vásárlók igénye töretlen a magyar baromfihús iránt – tette hozzá. Felhívta a figyelmet a piacok kínálatára, a közvetlen termelői értékesítés a fogyasztói bizalmat, biztonságot erősíti.

A magyarországi élelmiszerlánc-felügyeleti rendszer a termékeket a termőföldtől a fogyasztó asztaláig nyomon követi, a magyar élelmiszerek megbízhatósága, ellenőrzött minősége fontos, hogy mindenki számára egyértelmű legyen – mondta.

A magyar zöldség- és gyümölcstermesztésben gyakran látni traktorokat, igen népszerű márkák a Lamborghini, Same, Hürlimann, Fendt és Deutz-Fahr is. Mindegyikhez teljeskörűen kínál alkatrészeket a Lucrus Hungária Kft, amely javítást is vállal.

Tudta?

A wikipédia szerint az alma vagy almafa (Malus) a rózsavirágúak (Rosales) rendjébe és a rózsafélék (Rosaceae) családjába tartozó nemzetség.

Az almafa termése gömbölyded, két végén bemélyedés található. A felső mélyedésből ered a rövid kocsány, ezzel csüng a fán. A másik mélyedés öt apró, elszáradt csészelevelet rejt.

Az alma viaszos héja a jóízű gyümölcshúst veszi körül. Ezen belül öt hártyás rekeszben ülnek a magvak. Az ilyen termést nevezzük almatermésnek.