Same Explorer első híd zsírozása (4WD)
Ahogy más modelleknél is, úgy a Same Explorer 3 85 lóerős változatánál is szükséges az elülső híd zsírozása az üzemszerű működés fenntartásához. A Same ezt a karbantartási műveletet mind 50 üzemóra után írja elő.
Az alábbi rajzokon megnézheti, hogyan kell elvégezni a négykerék-hajtású Same Explorer 3-on az elülső híd zsírozását.
A Same Explorer kormánymunkahengereinek zsírozása
Préseljen be zsírt a zsírzó gombokon (munkahengerenként 2) keresztül, zsírzópisztollyal. A zsírzógombok a kormánymunkahenger forgócsapjain vannak elhelyezve.
A Same Explorer kormánycsukló csapágyainak zsírozása
Préseljen be zsírt a 2 zsírzógombon keresztül a kormánycsukló mindegyik oldalán, zsírzópisztollyal.
A zsírzógombok a lengőcsapokon vannak elhelyezve.
A Same Explorer elülső híd hátsó forgó konzoljának zsírozása
Préseljen be zsírt a zsírzógombokon keresztül, zsírzópisztollyal.
A Same Explorer elülső híd elülső forgó konzoljának zsírozása
Préseljen be zsírt a zsírzógombokon keresztül, zsírzópisztollyal.
Az elülső híd elülső forgó konzoljának zsírozása
Préseljen be zsírt a zsírzógombokon keresztül, zsírzópisztollyal.
Karbantartás intervallumok
A Same által javasolt karbantartási intervallumok normál üzemi körülményekre vonatkoznak.
Ha a Same traktor rendkívül nagy terhelést jelentő munkát végez, vagy ha poros környezetben használják, akkor az ütemezett karbantartás gyakoriságát meg kell növelni.
Szigorúan tartsa be a javasolt karbantartási intervallumukat, és csak a javasolt Same alkatrészeket, kenőanyagokat és folyadékokat használja a Same gépekhez.